уторак, 10. новембар 2009.

Porše


Znam, znam, dugo me nije bilo, nema opravdanja...priznajem, mea culpa! Međutim, jedna od prednosti bloga je i ta što vas zbog pasivnosti niko neće smeniti, svoj onlajn dnevnik uređujete kada i kako hoćete.
I dok moj drug Lale ratuje sam protiv svih, dok razmišlja o "trećem Negotinu", listi koja bi u politički život Negotina unela svežu krv,dok bivša predsednica opštine otvara svoj blog, ja reših da sa vama podelim priču koju sam davno pročitao na nekom forumu. Nadam se da tekst koji sledi neće izazvati revolt kod žena, a mene označiti kao muškog šovinistu.

Nakon smrti, izumitelj poznatog automobila Ferdinand Porše dospe u raj.Tamo ga dočeka Sveti Petar rečima: "Gospodine Porše, zbog Vaših zasluga u kreiranju čuvenog automobila kao i doprinosu autmobilskoj industriji možete poželeti šta god hoćete i ja ću Vam to ispuniti".
Porše se malo zamisli, pa reče : "Dopustite mi da malo razgovaram sa Bogom".
Sveti Petar se složi i odvede ga u božije prostorije.
Porše upita Boga: "Dragi Bože, Vaša kreacija `Žena`, čime ste bili zauzeti dok ste je stvarali"?!
" Kako to misliš "? - upita Bog.
Porše : "Znate, Vaša kreacija je puna grešaka. Pogledajte.
- prednja strana nije aerodinamična
- pravi previše buke
- održavanje je preskupo
- pet do šest dana u mesecu je potpuno neupotrebljiva
- zadnja strana visi previše
- konstantno se mora farbati i dorađivati
- prednje lampe su premalene
- potrošnja goriva je prevelika"

Bog se zamisli, pa reče: " Gospodine Porše, možda je to i istina, ali statistički gledano, više muškaraca vozi moj izum, nego tvoj"!

Eto, pa komentarišite, a ja odoh da vozim svoj Porše :)

2 коментара: